sâmbătă, 16 iulie 2011

[VIAŢĂ] Raport etern calităţi - defecte

Fondul aprins al unora dintre animatorii de ieri şi de azi şi Clubului Alpin Român a ieşit iar la suprafaţă.

Mi-am dar cu părerea pe lista Clubului (de fapt, există două, a lui Eugen P., respectiv a celor din jurul actualului preşedinte - am optat pentru ultima).

Ieri, Marin Gherasim îi ia apărarea lui Ezâugen Popescu, vorbind între altele de marile calităţie ale acestuia.
Care sînt indiscutabil, atîta doar că nu e de ajuns să ai calităţi. Mai trebuie să grijeşti să nu-ţi strice tot defectele, alea personale. Care, de cele mai multe ori, sînt pe măsura celor bune.

Am aruncat pînă azi, de asemenea, un ochi asupra celor din jur şi am constatat că depunem eforturi în societate, cu speranţa inconştientă că ne va fi acceptată (permanent sau măcar la o defulare vijelioasă din cînd în cînd) şi partea reală, nestrunită, needucată.
Vezi, de pildă, o femeie frumoasă ori care se îmbracă provocator. sentimentul meu este că o face pentru a-şi putea manifesta partea agresivă (de unde i se trage vehemenţa acesteia din urmă, nu mai contează). Un Morrison. Cum constribuţia lui la succesul lui The Doors a devenit decisivă, pe măsură au ieşit la suprafaţă mofturile, naturelul (trec aici fără jenă arătatul penisului sau textul din "The End").
Lista poate continua...
Bineînţeles există şi excepţii, a la Bill Gates care zîmbeşte dulce şi după ce adună purcoiul de miliarde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu