miercuri, 22 martie 2017

Crucea mică, de lîngă cea mare - a Caraimanului...


Am revăzut ieri, în preajma Crucii de pe Caraiman, o surată mai mică a acesteia.

Simpatiile...


(cazul meu spre persoana amintită pe acel mic monument)
... nu întreabă prea mult cînd te năvălesc.

De fapt, pot 'mirosi' în dînsa o pasionată de munți, dublată de suficient bun simț pentru a nu-și trage ce hardughie funerară. Cu lăcrămosul text cuvenit - și întîlnit în atîtea locuri.
.
Bon.
Am mai scris la un moment de mica cruce, iar în paralel am explorat întrucîtva cine fu persoana.
Dacă tot am revăzut ieri locul, am mai dat un search pe fabulosul nost' internet și am dat de poza asta.

Soțul dînsei, Nicolae Trohani, fu personal important în SSI.

Cu așa fleacuri își bat unii capul!



PS

Unde aș lăsa eu vorbă a-mi fi pus așa remember. ?

Mai timid/nesociabil aflîndu-mă (și făcînd abstracție pentru locul de acest gen tot meditat, din padina Rîpei Zăpezii), parcă la intersecția Brîului de sub Streașină cu valea Spălăturii mi-aș zări așa plăcuță. Fără cruce.
Probabil doar numele, eventual anii între care am respirat sub soare.
.
Zic și eu, nu dau cu parul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu