miercuri, 22 martie 2017

Mircea Săndulescu

Nimeresc peste setul de imagini (atașat la contul său Fb) al confratelui montaniard Mircea Săndulescu.

Le parcurg cu mare plăcere, pentru locurile înfățișate, trecutul pe munte (mai mult decît important) al autorului, dar și prezența sa domoală, liniștită printre semeni.

... Iar d-aici se rupe firul!
Nu mai am amiciție cu Mircea S. Iar asta pentru că viața (a se citi realitatea) bate filmul/ aparențele.

Observațiile mele din continuare privesc doar aspectul social al dlui Săndulescu (la celelalte amintite mai sus pălăria mea rămînînd ridicată).

Om fiind, dumnealui posedă o mască. Dincolo de care îi rămîne naturalul.
Destul de diferit față de ambalaj.

Nu-i fac aici vreo vină, după cum însăși opinia mea de aici, cercetarea care mi-o permit în acel sens pot fi subiective, respectiv nepoliticoase.
Dar tot am rămas nițel surprins de idee, că masca ni-i una, iar interiorul alta.

Se înțelege că și subsemnatul posedă așa dualitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu