duminică, 18 iunie 2017


„Cela ce prea înțelepți pe pescari ai arătat, trimițându-le lor Duhul Sfânt; și printr-înșii lumea ai vânat...” (Tropar la Duminica Cincizecimii) ”


Se va supăra Daniela, dar tot o zic (altminteri pe stilul lui Aristotel, spre Platon...).
Cînd te gîndești că, înainte de anul 313 (sau cînd o fi ajuns ordinul de încreștinare), pe acele meleaguri au stat alte religii - socotesc și ce vor fi fost inevitabil înainte de daci.

La chestiune, cum or fi decurs lucrurile sus, în Cer (eu așa am înțeles, că mai-marii a ce ni-i în jur locuiesc acolo)...
La un moment dat a venit Dumnezeu, iar Zamolxe și-a făcut bagajul?
...Și unde s-o fi dus? Ce face azi?
Eu cred că mi-i aici o nedumerire de absolut bun simț.
Dacă nu-i, rog a-mi explica domol, de ce nu e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu