miercuri, 14 iunie 2017

Mituri montane.

Poate din invidie pentru prelegerea efectuată de-un bun amic la un cerc turistic, mi-a fulgerat prin minte să țin acolo (unde altminteri am fost invitat cîndva a pune umărul) o expunere despre fondatorul organizației.
.
Am vanitatea de-a afirma că pot vorbi obiectiv despre acel înaintaș.



Mica problema a apărut, însă, cînd am realizat că organizațiile create în jurul unei ființe omenești au mari probleme dacă-l prezinți pe Acela altfel decît foarte pozitiv (asta include ascunderea incomodelor, respectiv exagerări și chiar invenții pe linia roză).
.
Asta, întrucît așa ni-i construit sufletul.
Ultimul preferă poveștile (prin definiție nu tocmai reale), unui adevăr incomod.
.

PS

Punîndu-mă singur la zid (ca aflat în răspăr cu cerințele sociale), declar că aș avea mari probleme de stat umăr la umăr cu animatorii, respectiv contributorii (cu imagini) la acest site:
https://www.facebook.com/cataratul.ieri.si.alaltaieri/


Recunosc însă, în paralel, că imaginile lor sînt interesante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu